یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

رونمایی از دو کتاب نویسندگان بومی در شهرستان مهرستان

رونمایی کتاب - مهرستان

همزمان با آغاز دهه فجر و با حضور جمعی از مسئولین شهرستان مهرستان از دو کتاب «بحران آب در ایران (ریشه ها و راهکارها)» و «تحلیل شاخص های بحران آب در ایران»، نوشته رضا جلیلوند و لیلا نوری رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان، همزمان با آغاز دهه فجر و به منظور حمایت از نویسندگان بومی و معرفی آثار مرتبط  با استان، دو کتاب  «بحران آب در ایران (ریشه ها و راهکارها) » و «تحلیل شاخص های بحران آب در ایران» نوشته رضا جلیلوند و لیلا نوری، با حضور ناصر درازهی فرماندار، اسلام سپاهی معاون برنامه ریزی، حجت الاسلام و المسلمین وحید خوش رو نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان، سیدعلیرضا میری بنجار فرمانده ناحیه بسیج سپاه، اعضای شورای اداری و ... در کتابخانه عمومی عتره النبی  شهرستان  مهرستان رونمایی شد.

ناصر درازهی، فرماندار شهرستان مهرستان، در این مراسم با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی، گفت: حمایت از نویسندگان بومی و معرفی آثار آنان می تواند باعث ترغیب و تشویق مردم به مطالعه و تشویق نویسندگان به خلق آثار زیبا و مرتبط با دغدغه های استان شود.

همچنین در حاشیه این مراسم  مسابقه نقاشی ویژه ایام دهه فجر با حضور اعضای کودک و نوجوان برگزار شد و نمایشگاهی از تازه های کتاب با محوریت انقلاب اسلامی در کتابخانه عمومی عتره النبی تا پایان دهه فجر بر پا خواهد بود.

رونمایی از دو کتاب نویسندگان بومی در شهرستان مهرستان

رونمایی از دو کتاب نویسندگان بومی در شهرستان مهرستان

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 10 =